-
Хората в света летят отново и самолетите потребяват гориво като през 2019 г.
Международните пътувания ще се увеличат с 9,7% тази година, с огромен ръст в Азия, Европа и Северна Америка
-
Недостигът на самолети се превръща в машина за пари за някои авиокомпании
Нискотарифни авиокомпании в САЩ и Европа трупат печалба от продажби и обратно наемане на самолети
-
Lufthansa и Air France-KLM намаляват разходите след тежко първо тримесечие
Две от водещите авиокомпании в Европа все пак са оптимисти, че очакваното силно лято ще компенсира загубите в началото на годината
-
Рокада на върха: летището в Сингапур загуби короната си на най-доброто в света
Международното летище "Хамад" в Доха оглави международната класация в годината, в която празнува 10-годишнината от откриването си
-
Възнаграждението на лидера на Boeing е било увеличено с 45% преди кризата на компанията
Сега Boeing понижава бонусите за висшия мениджмънт и ги обвързва с безопасността
-
Задава се пълна промяна за Boeing
Главният изпълнителен директор се оттегля в края на 2024 г., а председателят на борда на директорите няма да се кандидатира за преизбиране
-
Протекционизъм и такси: пътуването със самолет из Африка е скъпо удоволствие
За разлика от Европа, която отвори своя пазар през 90-те години на миналия век, все още няма единен африкански въздушен пазар
-
Летище "Хийтроу" се отказа от плановете за трета писта
Миналата седмица най-голямото летище в Лондон обяви първата си годишна печалба от 2019 г. насам
-
Авиокомпаниите в Европа и САЩ подкрепят печалбите си с по-скъпи билети
Повечето авиокомпании отчитат стабилно ниво на резервациите за лятото, но има признаци, че "пътуването за отмъщение" е към края си
Таг авиационна индустрия
Пазари